Szczegóły oferty

Poznaj szczegóły oferty i dowiedz się jak rozpocząć współpracę.

Zajmę się wszystkimi pracami administracyjnymi, logistycznymi, marketingowymi, na które Ty nie masz czasu.

Dzięki temu spędzisz go więcej z rodziną lub będziesz mógł wdrożyć w swojej firmie pomysły, na które do tej pory zwyczajnie nie mogłeś sobie pozwolić.

Obsługa administracyjna obejmuje

  1. Przygotowywanie różnego rodzaju dokumentów (za pomocą np. pakietu Office, Google Docs).
  2. Sporządzanie/ wysyłka dokumentów: np. faktur, umów, ofert.
  3. Konwertowanie dokumentów (np. z doc. na pdf).
  4. Przygotowywanie prezentacji.
  5. Tworzenie/ analiza raportów.
  6. Wystawianie faktur online lub przygotowywanie ich szkicu.
  7. Pilnowanie płatności faktur sprzedażowych / kosztowych (wpisywanie przelewów/ wstępna windykacja).
  8. Przygotowywanie i wysyłka deklaracji do ZUS.
  9. Zdalna rekrutacja pracowników lub wsparcie w rekrutacji (weryfikacja CV i listu motywacyjnego, pierwsze rozmowy kwalifikacyjne poprzez rozmowę telefoniczną i/ lub przez wideokonferencję).
  10. Odbieranie telefonów.
  11. Korespondencją za pomocą poczty elektronicznej (odbieranie, filtrowanie lub przekazywanie ich do odpowiednich działów).
  12. Obsługa czatu (na stronie internetowej, w sklepie internetowym)
  13. Przygotowywanie umów.
  14. Wysyłka dokumentów (np. oświadczenia, umowy, warunki, informacje).
  15. Wysyłka newslettera, życzeń na święta, aktualizacji.
  16. Archiwizacja dokumentów (za pomocą chmury).
  17. Research internetowy i zbieranie danych (np. oferty podwykonawców, znalezienie specjalistów, wyszukiwanie statystyk/ danych/ informacji, monitoring konkurencji).
  18. Wpisywanie danych, dodawanie ogłoszeń.
  19. Tworzenie baz danych.
  20. Robienie zakupów online.

Obsługa twojego klienta obejmuje

  1. Współpraca z kontrahentami (kontakt z obecnymi klientami).
  2. Wyszukiwanie specjalistów, produktów, usług.
  3. realizacja zamówień, zlecanie wysyłek dla Twojego klienta.
  4. Odpowiadanie na wiadomości mailowe, telefoniczne czy na profilach społecznościowych.
Wsparcie handlowe obejmuje
  1. Wyszukiwanie klientów i analiza grup docelowych w mediach społecznościowych.
  2. Sporządzanie researchu konkurencji.
  3. Tworzenie i wysyłka ofert handlowych o klientów.
Logistyka obejmuje
  1. Organizacja podróży służbowych, eventów firmowych.
  2. Planowanie urlopów (rezerwacja hoteli/ biletów, wynajem auta, spis atrakcji w danym miejscu).
  3. Przypominanie o ważnych datach.
  4. Zamawianie prezentów, wysyłka podziękowań.
  5. Rezerwacja biletów (kino, teatr, koncert, opera).
  6. Zakupy on-line.
  7. Umawianie wizyt lekarskich.
  8. Wyszukiwanie specjalistów/ fachowców (np. elektryka, hydraulika, montera klimatyzacji, projektanta wnętrz).
  9. Organizacja przyjęć.
  10. Organizacja korepetycji.
  11. wsparcie osobiste: inne zadania (wg potrzeb).
Usługi graficzne obejmują
  1. Tworzenie wszelkiego rodzaju grafik: banery, pocztówki, plakaty, wizytówki (materiały na strony internetowe oraz portale społecznościowe).
  2. Przygotowywanie grafik do postów na profile społecznościowe.
  3. Szata graficzna na strony internetowe i blogi.
  4. Projektu plakatów, ulotek, banerów, wizytówek, papieru firmowego, katalogów reklamowych, logo.
  5. Modyfikacje/ przerabianie fotografii.
  6. Tworzenie ofert sprzedażowych- od strony wizualnej.
Obsługa mediów społecznościowych obejmuje
  1. Pisanie tekstów na strony firmowe oraz blogi (np. opisy stron, artykuły).
  2. Pisanie książek jako ghostwriter.
  3. Pisanie e- booków, ofert sprzedażowych, poradników.
  4. Tworzenie treści do newsletterów.
  5. Korekta, redagowanie artykułów.
  6. Przepisywanie tekstów.
  7. Przygotowywanie kursów/ materiałów szkoleniowych.
  8. Optymalizacja SEO.
  9. Tłumaczenie tekstów.
  10.  Marketing szeptany/ rekomendacji (dodawanie komentarzy/ opinii/ postów na portalach, forach internetowych, prowadzenie wątków na forach, dodawanie stron do katalogów).
  11.  Moderacja komentarzy (np. na blogu, w mediach społecznościowych).
  12.  Zakładanie i prowadzenie kont na profilach społecznościowych, np. Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube, Linkedin (dodawanie postów wg planu marketingowego, obsługa chatu).
  13.  Odpowiadanie na wiadomości na profilach społecznościowych.
  14.  Prowadzenie grup na Facebooku (zakładanie grup, dodawanie regulaminów/ postów/ komentarzy, usuwanie spamu).
  15.  Wyszukiwanie zdjęć/ grafik do postów na bloga.
  16.  Optymalizacja zdjęć/ grafik na bloga (SEO).
  17.  Przygotowywanie postów na bloga.
  18.  Wyszukiwanie tematów na posty blogowe.

Zapraszam również do mediów społecznościowych