Poznaj szczegóły oferty i dowiedz się jak rozpocząć współpracę.
Zajmę się wszystkimi pracami administracyjnymi, logistycznymi, marketingowymi, na które Ty nie masz czasu.
Dzięki temu spędzisz go więcej z rodziną lub będziesz mógł wdrożyć w swojej firmie pomysły, na które do tej pory zwyczajnie nie mogłeś sobie pozwolić.
Obsługa administracyjna obejmuje
- Przygotowywanie różnego rodzaju dokumentów (za pomocą np. pakietu Office, Google Docs).
- Sporządzanie/ wysyłka dokumentów: np. faktur, umów, ofert.
- Konwertowanie dokumentów (np. z doc. na pdf).
- Przygotowywanie prezentacji.
- Tworzenie/ analiza raportów.
- Wystawianie faktur online lub przygotowywanie ich szkicu.
- Pilnowanie płatności faktur sprzedażowych / kosztowych (wpisywanie przelewów/ wstępna windykacja).
- Przygotowywanie i wysyłka deklaracji do ZUS.
- Zdalna rekrutacja pracowników lub wsparcie w rekrutacji (weryfikacja CV i listu motywacyjnego, pierwsze rozmowy kwalifikacyjne poprzez rozmowę telefoniczną i/ lub przez wideokonferencję).
- Odbieranie telefonów.
- Korespondencją za pomocą poczty elektronicznej (odbieranie, filtrowanie lub przekazywanie ich do odpowiednich działów).
- Obsługa czatu (na stronie internetowej, w sklepie internetowym)
- Przygotowywanie umów.
- Wysyłka dokumentów (np. oświadczenia, umowy, warunki, informacje).
- Wysyłka newslettera, życzeń na święta, aktualizacji.
- Archiwizacja dokumentów (za pomocą chmury).
- Research internetowy i zbieranie danych (np. oferty podwykonawców, znalezienie specjalistów, wyszukiwanie statystyk/ danych/ informacji, monitoring konkurencji).
- Wpisywanie danych, dodawanie ogłoszeń.
- Tworzenie baz danych.
- Robienie zakupów online.
Obsługa twojego klienta obejmuje
- Współpraca z kontrahentami (kontakt z obecnymi klientami).
- Wyszukiwanie specjalistów, produktów, usług.
- realizacja zamówień, zlecanie wysyłek dla Twojego klienta.
- Odpowiadanie na wiadomości mailowe, telefoniczne czy na profilach społecznościowych.
Wsparcie handlowe obejmuje
- Wyszukiwanie klientów i analiza grup docelowych w mediach społecznościowych.
- Sporządzanie researchu konkurencji.
- Tworzenie i wysyłka ofert handlowych o klientów.
Logistyka obejmuje
- Organizacja podróży służbowych, eventów firmowych.
- Planowanie urlopów (rezerwacja hoteli/ biletów, wynajem auta, spis atrakcji w danym miejscu).
- Przypominanie o ważnych datach.
- Zamawianie prezentów, wysyłka podziękowań.
- Rezerwacja biletów (kino, teatr, koncert, opera).
- Zakupy on-line.
- Umawianie wizyt lekarskich.
- Wyszukiwanie specjalistów/ fachowców (np. elektryka, hydraulika, montera klimatyzacji, projektanta wnętrz).
- Organizacja przyjęć.
- Organizacja korepetycji.
- wsparcie osobiste: inne zadania (wg potrzeb).
Usługi graficzne obejmują
- Tworzenie wszelkiego rodzaju grafik: banery, pocztówki, plakaty, wizytówki (materiały na strony internetowe oraz portale społecznościowe).
- Przygotowywanie grafik do postów na profile społecznościowe.
- Szata graficzna na strony internetowe i blogi.
- Projektu plakatów, ulotek, banerów, wizytówek, papieru firmowego, katalogów reklamowych, logo.
- Modyfikacje/ przerabianie fotografii.
- Tworzenie ofert sprzedażowych- od strony wizualnej.
Obsługa mediów społecznościowych obejmuje
- Pisanie tekstów na strony firmowe oraz blogi (np. opisy stron, artykuły).
- Pisanie książek jako ghostwriter.
- Pisanie e- booków, ofert sprzedażowych, poradników.
- Tworzenie treści do newsletterów.
- Korekta, redagowanie artykułów.
- Przepisywanie tekstów.
- Przygotowywanie kursów/ materiałów szkoleniowych.
- Optymalizacja SEO.
- Tłumaczenie tekstów.
- Marketing szeptany/ rekomendacji (dodawanie komentarzy/ opinii/ postów na portalach, forach internetowych, prowadzenie wątków na forach, dodawanie stron do katalogów).
- Moderacja komentarzy (np. na blogu, w mediach społecznościowych).
- Zakładanie i prowadzenie kont na profilach społecznościowych, np. Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube, Linkedin (dodawanie postów wg planu marketingowego, obsługa chatu).
- Odpowiadanie na wiadomości na profilach społecznościowych.
- Prowadzenie grup na Facebooku (zakładanie grup, dodawanie regulaminów/ postów/ komentarzy, usuwanie spamu).
- Wyszukiwanie zdjęć/ grafik do postów na bloga.
- Optymalizacja zdjęć/ grafik na bloga (SEO).
- Przygotowywanie postów na bloga.
- Wyszukiwanie tematów na posty blogowe.